top of page

Seděl jsem takhle v kanclu, koukal jsem do stropu a říkal jsem si, že to zkusím.

Kdo vymyslel jméno tvému kocourovi Zoranovi?

Přítelkyně. Já jsem pak až zpětně zjistil, že to je nějaká postava v Comebacku. To mě pak vlastně trošku rozčílilo. Přítelkyně chtěla kocoura nebo kočičku. Tak přišel kocour a vyšel Zoran.


Jakou barvu má číslo tři?

Modrou.


Jaké barvy nejčastěji dáváš do svých projektů?

Já se snažím hodně pracovat s neonovými a pastelovými barvami. Nejčastěji asi zelená, oranžová a žlutá. Ony jsou teď docela trendy, takže to jde ruku v ruce.


Co vlastně taková práce art directora obnáší?

Řeším digitální výstupy pro škodovku globálně. Ta pozice je spíš taková, že řeším koncepty a ty malé projekty. Ty jsou pak vidět na sociálních sítích, na googlu a můžou to být videa, animace ale klidně i fotky. Občas i kreslím, ale je to spíš taková manažerská práce.


Jak ses dostal k těm škodovkám?

To byla úplná náhoda. Já jsem se vrátil z nějakých cest a hledal jsem práci. Chtěl jsem jet na hory a učit děti na snowboardu a to se mi povedlo. Jel jsem na tři měsíce do hor jako instruktor. Pak jsem se vrátil a potřeboval jsem něco stálejšího. Viděl jsem na fb, že moje kamarádka nabízela práci v zahraniční agentuře, a já jsem si řekl, že to tak ze srandy zkusím. Nějak to vyšlo a líbil jsem se jim. Ten kolektiv je úplně jiný než všude jinde, takový mezinárodní. Mám tady docela klid a zvyknul jsem si tady.


Ladíš nějak speciálně barvy na talíři?

Asi úplně ne… Primárně ne, že bych to řešil nějak hodně, ale Masterchef mě to dost naučil. Nesmí to být moc křiklavé.


Ladil sis nějak outfity na natáčení Masterchefa?

No, v podstatě moc ne. Řekl jsem si, že budu nosit košile, takže mám v každém díle jinou košili. V kostymérně s tím byli ok, takže za to jsem byl rád, protože u některých to prostě celé otočili, aniž by často sami chtěli. Museli na sobě mít něco, v čem já bych se třeba cítil příšerně.


A máš teda nějakou oblíbenou košili?

No já jich hrozně moc. Už to nemám ani kam dávat. Nejradši mám asi červenou, taková aztécká.


Jak jsi se k Masterchefu dostal?

Tak nějak sám, seděl jsem takhle v kanclu, nudil jsem se, koukal jsem do stropu a říkal jsem si, že to zkusím. Když se mi potom ozvali, tak jsem i zvažoval, že na ten casting vůbec nepůjdu. Říkal jsem si, že jestli to nezkusím, tak toho budu litovat. Pak mě ukecali ať jdu a takhle to dopadlo.

Který porotce byl nejhodnější?

Oni jsou všichni hodní bych řekl, ale musí se tvářit přísně. Já mám asi nejradši osobně Radka.


Na linkedIn máš, že umíš trošku indonésky, je to pravda?

To je spíš takový ehh jak to říct…vtípek? Neumím indonésky, samozřejmě. Ze srandy jsem to tam spíš napsal, aby to někoho vyvedlo z míry, zaujalo. Asi to dám pryč.



 

Soňa Kleinerová

94 zobrazení0 komentářů
bottom of page