top of page

Magický svět a já

Někdy si říkám, kde bych skončila, kdybych nešla do toho lesa, kde bych asi teď byla, co bych asi teď dělala? Zapomněla jsem se představit. Já jsem Dorien a budu vám vyprávět svůj příběh o tom, jak jsem se dostala sem - do cizího světa, kde teď žiju s dračí rodinou.

Jednou jsem šla ven, protože mi moje máma řekla, že moc koukám do toho mobilu a že bych měla něco dělat. Pravděpodobně chtěla, abych vyvenčila psa nebo umyla nádobí po večeři, ale já se rozhodla jít ven. Potřebovala jsem od všeho pauzu. Připadalo mi, že svět se točí moc rychle a já jeho rychlost nestíhám. Bylo léto, tak jsem šla k posedu u lesa, ale asi tak v polovině cesty jsem si něčeho všimla, někde v lese svítilo modré světlo, připadalo mi, že jsem ho už někde viděla, ale nemohla jsem si vzpomenout kde. Byl to portál, který jsem znala z pohádek a knih. Když jsem se k němu přiblížila, tak mě něco pomalu začalo přitahovat blíže k němu. Snažila jsem se vzdorovat, ale neviditelná síla byla silnější a vtáhla mě dovnitř tajemného portálu, který mě vedl do pro mě neznámého světa magických tvorů.

Jako asi skoro každá dospívající holka jsem si myslela, že portály, draci ani jednorožci neexistují. V tato magická zvířata věříte, když je vám tak sedm, tuhle fázi života už jsem měla za sebou. O tom jsem se snažila přesvědčit sama sebe už nějakou dobu, ale když se propadnete magickým portálem do cizí země, kde vás vítá drak a jednorožec, tak se váš pohled na svět dost změní. Nějakou dobu mi trvalo, než jsem pochopila, že i tato zvířata umí mluvit lidskou řečí, ale potom jsem si na to už nějak zvykla. Potkala jsem své nejlepší kamarády, Luna a Eby. Luno je drak a Eby je jednorožec. Asi to zní pěkně neuvěřitelně, ale je to pravda. Zjistila jsem, že tahle země se jmenuje Berneum, a že se sem dostanou jen někteří. Je to místo, kde se potkávají lidé, draci a jednorožci, kteří jsou něčím jiní, něčím unikátní. Všichni, co jsem poznala něco uměli, byli speciální, ale já si připadala obyčejná. Až moc obyčejná na to, abych tam vůbec mohla být.


POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ…

 

Eliška Pitrmanová

112 zobrazení1 komentář

Pod koly

Kouzlo GYBONu

Strach

bottom of page